Jumaat, 29 Julai 2011

KUNJUGAN ZIARAH DAN TAHLIL PAKATAN RAKYAT (PR) LIPIS

KUALA LIPIS, Baru-baru ini Pas Cawangan Bandar Lipis dan PKR Cabang Lipis (PR) telah membuat kunjugan ziarah terhadap keluarga Abd Wahab bin Dollah yang tinggal di Taman Sg. Kerpan 3. Abd Wahab seorang pesara, beliau sebelum ini bekerja sebagai pekerja sekolah, dan telah berkhidmat di beberapa buah sekolah di daerah Lipis. Isterinya Nazmah binti Mat Salim telah menghidap penyakit lumpuh sejak 9 tahun yang lalu. Segala urusan diri Nazmah, semuanya dilakukan oleh Abd Wahab, kadang-kadang ada juga anak-anaknya membantu.Kesemua anak-anak Abd Wahab sudah berkeluarga, bila ada kelapangan, mereka pastnya tidak akan lupa menziarahi kedua-dua ibu bapa mereka.
                                                Tahlil dan Doa selamat

             Ketibaan  rombongan PR  telah disambut oleh Abd Wahab, anak-anaknya, keluarga serta jiran-jiran. Kunjugan ziarah oleh PR itu telah dimulakan dengan Majlis Tahlil dan  Bacaan Doa Selamat, yang dipimpin oleh seorang kakitangan Masjid Sultan Mahmud  Bandar Lipis.
                                                                                                 
   
         Saudara Idris menyampaikan cenderahati

         Pada penghujung majlis kunjungan ziarah Pakatan Rakyat itu, Saudara Idris mewakili PR Lipis telah menyampaikan sedikit cenderahati kepada Nazmah, iaitu isteri Abd Wahab Dollah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan